sunnuntai 13. elokuuta 2017

Esittely

Heippa!
Näin ensiksi ajattelin laittaa tälläsen pienen esittelyn itsestäni ja tulevasta blogista.
Elikkäs mä oon 22- vuotias kahden pienen lapsen äiti ja päätin nyt aloittaa ruoka aiheisen blogin, oon jo pitkään suunnitellut aloittavani bloggaamista ja nyt sitten uskaltauduin, tosin ruuanlaiton merkeissä.
Mä rakastan olla keittiössä, leipoa, tehdä ruokaa keksiä uutta, muunnella vanhaa jne. mä en joka päivä varmaankaan tuu kirjottamaan, mutta välillä saatan kirjoittaa parikin reseptiä päivässä. Kirjoitus virheitä mulla varmaan tulee jonkin verran :D kaikki reseptit eivät välttämättä tule olemaan omiani, mutta ilmoitan kyllä sitten mistä itse olen sen ottanut ja suurimmaksi osaksi koitan laittaa omia reseptejä ! Mä käytän useimmiten puhelinta kuvatessa, koska se on mun mielestä niin paljon kätevämpi ja siinä tietää että aina on akkua, mutta koitan muistaa ottaa kameralla, mahdollisimman paljon, että saisitte paremmat kuvat.

Jos jäi jotain kysyttävää niin kysykää pois ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti